Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Ικανοποιημένος ο Tosun

Χαρούμενος και ικανοποιημένος δήλωσε ο Τούρκος επιθετικός Cenk Tosun μετά το παιχνίδι με την Στόουκ που δήλωσε ότι η δουλειά του με το "μύθο της Έβερτον", Duncan Ferguson, τον βοήθησε.
   Ο Τούρκος επιθετικός σκόραρε δύο φορές χθες και έφτασε τα 4 γκολ στα 3 τελευταία παιχνίδια και δεν θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένος με την απόδοση του.Ο 26χρονος δήλωσε μετά το παιχνίδι "Είμαι πολύ χαρούμενος λόγω των δύο γκολ και των τριών βαθμών.Ήταν πολύ σημαντικό να κερδίσουμε σήμερα, γι 'αυτό πρέπει να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου. Ήταν σπουδαίοι σε αυτό το δύσκολο καιρό, γεγονός που έκανε τα πράγματα πραγματικά δύσκολα, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Αλλά βελτιώθηκε στο δεύτερο μισό - και παιξαμε καλύτερα."Στην συνέχεια δεν παρέλειψε να μιλήσει για την βοήθεια που παίρνει απο τον Duncan Ferguson
"Δουλεύω στο παιχνίδι μου μετά από προπόνηση με τον Duncan Ferguson. Ήταν ένας μύθος της Έβερτον και με βοήθησε πολύ. Συνεργαζόμαστε στην σωματική διάπλαση και με στα σουτ, ώστε να μπορέσω να βελτιώσω το επίπεδο μου.Φυσικά αισθάνομαι καλύτερα και έχω προσαρμοστεί στην Premier League και στην Αγγλία, οπότε νιώθω καλύτερα και στον αγώνα." Ο Tosun μίλησε για το κρύο αλλά και γιατί δεν ήταν έτοιμος στα πρώτα παιχνίδια που συμμετείχε "Ήρθα σε ένα πρωτάθλημα που συνεχίζει (να παίξει καθ 'όλη τη διάρκεια της σεζόν). Είχαμε μια χειμερινή διακοπή στην Τουρκία, οπότε δεν ήμουν φυσικά 100 τοις εκατό έτοιμος όταν έφτασα. Έχω εργαστεί σε αυτό και τώρα αισθάνομαι καλύτερα και μπορώ να δείξω περισσότερα στον αγωνιστικό χώρο.Είχε τόσο κρύο. Δεν μπορούσα να νιώσω τα χέρια μου στο ημίχρονο. Αλλά μέρα με μέρα γίνομαι καλύτερος και πρέπει να το συντηρήσω. Πρόκειται για τυπικό αγγλικό κλίμα. Μου αρέσει το κρύο! Μεγάλωσα στη Γερμανία και το κρύο είναι παρόμοια με την Αγγλία. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου