Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Το καλωσόρισμα στον Coleman

Ο Seamus Coleman επέστρεψε μετά απο σχεδόν 10 μήνες στην αγωνιστική δράση και οι Έβερτόνιανς τον καλωσόρισαν με ξεχωριστό τρόπο

Του δόθηκε η υποδοχή ενός ήρωα , η οποία περιελάμβανε ένα τεράστιο πανό στις έξεδρες του Goodison park, τράγουδία στα μεγάφωνα και συνθήματα απο τους φίλους της ομάδας.Ο ίδιος ο Coleman δήλωσε:
   "Ένιωσα υπέροχα να είμαι εκεί έξω.Είμαι πολύ χαρούμενος που ξαναφόρεσα την φανέλα μου. Αλλά το πιο σημαντικό,είναι ότι πήραμε τη νίκη. Αυτό το κάνει καλύτερο.Άκουσα τα τραγούδια. Έπρεπε να σβήσω τον ενθουσιασμό μου πριν από το παιχνίδι. Είμαι τόσο ευγνώμων για την υποδοχή που πήρα, αλλά είχα μια δουλειά να κάνω και ήθελα να σιγουρευτώ ότι θα έπαιζα καλά.Αλλά τώρα μπορώ πραγματικά να το εκτιμήσω και την υποστήριξη που είχα από την πρώτη μέρα από τους φίλους της Έβερτον και της Ιρλανδίας.Είναι κάτι που θα θυμάμαι πάντα. Ήταν μια πολύ ξεχωριστή βραδιά. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου