Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Walcott: Ήρθα στο σωστό μέρος

Ο Theo Walcott ανέφερε ότι η Έβερτον και το περιβάλλον που του προσφέρει είναι το σωστό μέρος γι αυτόν, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε η επιθυμία του Allardyce να τον αποκτήσει και να τον εντάξει στο δυναμικό της ομάδας.
    '' Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε μια ομάδα όπως η Έβερτον με μεγάλη ιστορία και φοβερούς οπαδούς. Πιστεύω ότι ήρθα στο σωστό μέρος και περιβάλλον για να συνεχίσω την καριέρα μου, γιατί η Έβερτον μου δίνει την ευκαιρία να αγωνίζομαι. Ο Sam Allardyce έδειξε ότι με θέλει πολύ στην ομάδα και αυτό μέτρησε στην τελική μου απόφαση. Είμαι 28 χρονών, η φυσική μου κατάσταση είναι σε πολύ καλό επίπεδο και πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω την Έβερτον. Ανυπομονώ να προπονηθώ και να αγωνιστώ με τους νέους συμπαίκτες μου και πιστεύω ότι οι νέες μεταγραφές μπορούμε να δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται η ομάδα. Θα δουλέψουμε σκληρά, ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου