Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Διαψεύδουν την έλλειψη αφοσίωσης

Γράψαμε την Δευτέρα για τους δύο παίκτες που έδιωξε απο την προπόνηση ο Unsworth σύμφωνα με ρεπορτάζ του Skysports για έλλειψη αφοσίωσης.Οι δύο παίκτες ομως έσπευσαν άμεσα να διαψεύσουν την έλλειψη αφοσίωσης.
Ο Kevin Mirallas εγραψε στον λογαριασμό του στο instagram "Θέλω να πω την αλήθεια ύστερα από ορισμένα κείμενα που γράφτηκαν για εμένα στα media.Δεν αποκλείστηκα από την ομάδα επειδή δεν έδειξα αφοσίωση κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Αυτό ήταν απόφαση του προπονητή.
Απογοητεύτηκα γιατί είμαι πλήρως αφοσιωμένος στην Έβερτον από την πρώτη ημέρα που ήρθα, το 2012. Δεν μπορώ να δεχτώ την βαθμολογική μας κατάταξη. Ζητώ συγγνώμη από τον πρόεδρο και ιδιοκτήτη, τους συμπαίκτες και τον προπονητή, επειδή δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω την απογοήτευσή μου εκείνη τη στιγμή".O Morgan Schneiderlin επίσης διέψευσε την έλλειψη αφοσίωσης.Ο Γάλλος μέσος έγραψε στον λογαριασμό του στο twitter το βράδυ τις ίδιας μέρας "Είδα στον τύπο ιστορίες πως εγώ διώχθηκα απο την προπόνηση.Οι ιστορίες αυτές δεν είναι αλήθεια Είμαι πλήρως αφοσιωμένος στην Έβερτον και θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για την ομάδα και τους οπαδούς στην προπόνηση και στο γήπεδο".Βέβαια οι δύο παίκτες δεν μπορούσαν να κάνουν και αλλίως αλλά  οι φίλοι της ομάδας ήδη του στόλιζουν στα κοινωνικά δίκτυα για την απόδοση τους την φετινή σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου