Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Συμβόλαιο ζωής ο Coleman

Μετα τον Calvert-Lewin και ο Seamus Coleman ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Έβερτον.Ο Ιρλανδός μπακ υπέγραψε νέο 5ετες συμβόλαιο που τον δεσμεύει με την ομάδα εως το καλοκαίρι του 2022.Ουσιαστικά ο Ιρλανδός υπέγραψε ένα "συμβόλαιο ζωής" που τον δεσμεύει σχεδόν ως το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας του με την Έβερτον
 Ο Seamus Coleman λέει ότι του δόθηκε «τεράστια ώθηση» στο δρόμο του για ανάκαμψη, ματα το διπλό σπάσιμο του δεξιού ποδιού κατά τη διάρκεια του προκριματικού παιχνιδιού με την Ουαλία για το Παγκοσμίο Κυπέλλο τον περασμένο Μάρτιο.Το νέο συμβόλαιο συμφωνήθηκε πριν ο Coleman αποχωρήσει για τους αγώνες με την Εθνική Ιρλανδίας, και ο 28χρονος αμυντικός αποκάλυψε ότι έλαβε ένα μήνυμα από τον πρόεδρο της Έβερτον, Bill Kenwright, μέσα σε λίγες ώρες από τη τον τραυματισμό, λέγοντας ότι το συμβόλαιο του τον περίμενε, μόλις ήταν έτοιμος για να το υπογράψει."Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω υπογράψει ", δήλωσε ο Coleman. "Βρίσκομαι εδώ πολύ καιρό και είναι μια ιδιαίτερη ομάδα που σημαίνει πολλά για μένα.Όλα είχαν συμφωνηθεί και θα υπέγραφα μετά το διάλειμμα για τις Εθνικές ομάδες αλλά δυστυχώς είχα τον τραυματισμό. Ο Πρόεδρος μου έστειλε μήνυμα με τη νύχτα του τραυματισμού μου και μου είπε: Μην ανησυχείς γιατί όταν επιστρέψεις αυτό το συμβόλαιο θα σε περιμένει ακόμα. Αυτό συνοψίζει ό, τι είναι ο Πρόεδρος και αυτός ο Σύλλογος.Ο Farhad Moshiri μου έστειλε επίσης κάρτες και είπε ότι η υποστήριξη του θα ήταν πάντα εκεί. Είμαι πολύ χαρούμενος για το πώς η ομάδα αντιμετώπισε την κατάσταση. Γνωρίζοντας ότι επρόκειτο να επιστρέψω και να υπογράψω, έχει σίγουρα βοηθήσει τα πράγματα. Είναι μια τεράστια ώθηση και μου δίνει κάτι για να πολεμήσω.Θέλω να αποδείξω την αξία μου όταν επιστρέψω και να δείξω στην ομάδα ότι ήταν σωστό να με ανταμείψει με αυτό το μακροπρόθεσμο συμβόλαιο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου