Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Lukaku: Πρώτα η ομάδα, μετά οι προσωπικές διακρίσεις

Αυτό που έχει σημασία για τον Βέλγο επιθετικός είναι να κάνει τη δουλειά του και να βοηθάει την ομάδα να κερδίζει. Σε δεύτερη μοίρα βάζει τις προσωπικές διακρίσεις και τα ατομικά ρεκόρ.
    '' Εγώ απλά κάνω τη δουλειά μου για την ομάδα και είμαι χαρούμενος για τη φόρμα που διατηρώ φέτος στο πρωτάθλημα. Θέλω να βελτιώνομαι, να γίνομαι καλύτερος μέρα με τη μέρα και να βοηθάω την ομάδα τους αγώνες. Εγώ απλά παίζω ποδόσφαιρο και κάνω αυτό που πρέπει να κάνω στον αγωνιστικό χώρο. Θέλω να παίζω και να κερδίζω τα παιχνίδια. Για μένα το ποδόσφαιρο είναι να κερδίζεις τα παιχνίδια και να σκοράρεις, το οποίο είναι και η δουλειά μου. Πρώτα είναι οι νίκες για την ομάδα και στη συνέχεια το οτιδήποτε άλλο. Δεν κυνηγώ το σκοράρισμα, απλά προσπαθώ να βελτιώνομαι για την ομάδα. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου