Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Ο στόχος του Barry

Ο Gareth Barry ήταν το τιμώμενο πρόσωπο στο χθεσινό παιχνίδι μια και έφτασε τις 600 συμμετοχές στην Πρέμιερ λιγκ.Φρόντισε μάλιστα να το γιορτάσει με τον καλήτερο τρόπο πετυχαίνοντας το γκολ της ισοφάρισης στην χθεσινή νίκη της ομάδας μας.
Ο 35χρονος μέσος της ομάδας μας δηλώσε "Είναι μια φανταστική αρχή στην σεζόν.Αυτές οι τέσσερις νίκες στην σείρα δεν είναι εύκολο να γίνουν σε αυτό το πρωτάθλημα.Υπάρχει ένα σκληρό παιχνίδι κάθε εβδομάδα έτσι είμαστε ενθουσιασμένοι που τα πάμε καλά.Είναι σπουδαίο να πετυχαίνεις γκολ, προφανώς είναι σπουδαιότερη η νίκη, αλλά να είμαι σκόρερ το κάνει μια ακόμα πιο αξιομνημόνευτη μέρα.Εχουμε σκόρερ και παίκτες που μπορούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες, αυτα αν τα προσθέσεις μαζί μας κάνουν μια επικίνδυνη ομάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε το σερι."Σχετικά με τις 600 συμμετόχες στην Πρέμιερ λιγκ που συμπλήρωσε χθες ο Barry πλεόν κοιτάζει τους δύο μόλις παίκτες που βρίσκονται απο πάνω του σε συμμετοχές τον Frank Lampart που έχει 609 και τον Ryan Giggs που έχει 632 συμμετοχές και βάζει ένα στόχο να τους ξεπεράσει απο φέτος  "Θα πρέπει να παίξω κάθε παιχνίδι αυτή τη σεζόν. Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι δυνατόν.Αλλά, γιατί όχι; Υπάρχουν 33 ακόμα παιχνίδια,και είναι ένας μικρός στόχος. Αν η ομάδα νικάει τότε είμαι βέβαιος ότι ο μάνατζερ θα κρατήσει την ίδια ομάδα.Είναι κάτι που θα το κοιτάζω όταν τελείωσω, αλλά όταν φτάνεις 600 συμμετοχές είναι δύσκολο να μην το σκέφτομαι και να συνειδητοποιω ότι είναι  πολλά παιχνίδια.Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω τα δύο παιδιά μπροστά μου.Τον Giggs και τον Lampard και είναι δύο μεγάλα ονόματα για να είσαι μαζί τους"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου