Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

O Jagielka έγραψε ιστορία

Ο Phil Jagielka έγινε ο πρώτος εν ενεργεία παίκτης της Έβερτον, που είχε την τιμή να φορέσει το περιβραχιόνιο του αρχηγού της εθνικής Αγγλίας.
    Ο Jags έγινε ο 113ος αρχηγός της Αγγλίας, στην εκτός έδρας νίκη επί της Λιθουανίας. Μία πραγματικά μεγάλη τιμή για τον αρχηγό της ομάδας μας. '' Προφανώς και είμαι πολύ ευτυχής, από τη στιγμή που μου το ανακοίνωσε ο προπονητής. Είναι μεγάλη τιμή για μένα προσωπικά και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος. Φόρεσα το περιβραχιόνιο για κάποια λεπτά κόντρα στο Σαν Μαρίνο, αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να αγωνιστώ βασικός ως αρχηγός της Αγγλίας. Είναι κάτι που το κάνω σε τακτική βάση με την Έβερτον, όμως με την Αγγλία είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι όσοι άνθρωποι με βοήθησαν στην καριέρα μου, θα είναι απόλυτα ικανοποιημένοι για μένα. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου