Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Ονειρεμένη μέρα για Naismith

Μαγική και ονειρεμένη ήταν η χθεσινή μέρα για τον Steven Naismith. Πέτυχε το τέλειο χατ τρικ και οδήγησε την Έβερτον σε μεγάλο θρίαμβο απέναντι στην Τσέλσι.
    Ο Σκωτσέζος έφτασε τα πέντε γκολ εναντίον των Λονδρέζων, με τις δύο τελευταίες νίκες κόντρα στην ομάδα του Μουρίνιο να έχουν την υπογραφή του. '' Είναι μια μεγάλη μέρα, γιατί είναι κάτι που δεν το περιμένεις όταν ξεκινάει το παιχνίδι και είσαι στον πάγκο. Περίμενα τη στιγμή που θα πάρω την ευκαιρία μου και σήμερα τα κατάφερα. Ήταν ατυχής ο τραυματισμός του Besic, αλλά αυτό μου έδωσε την ευκαιρία και ελπίζω να συνεχίσω έτσι. Ήταν πραγματικά κάτι ονειρεμένο. Δεν το είχα συνειδητοποιήσει μέχρι που ο Jags ήρθε και μου είπε ότι πέτυχα το τέλειο χατ τρικ. Έχω σκοράρει χατ τρικ στο παρελθόν, αλλά δε νομίζω να έχω σημειώσει το τέλειο. Είναι ωραίο συναίσθημα, όμως αυτό που μετράει είναι η νίκη της ομάδας. '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου