Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Νέο συμβόλαιο;

Σύμφωνα με την Mirror ο Ρομπέρτο Μαρτίνεθ είναι έτοιμος να προσφέρει επέκταση συμβολαίου στον Sylvain Distin.
O Γάλλος κεντρικός αμυντικός, που την άλλη εβδομάδα κλείνει τα 35 του χρόνια, όσο μεγαλώνει τόσο καλύτερος γίνεται και φυσικά αυτό δεν περνάει απαρατήρητο από τον Ισπανό μάνατζερ. Ο Γάλλος σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, έχει ξεκινήσει συνομιλίες για την ανανέωση του συμβολαίου του. Σε δηλώσεις του σχετικά είπε "Ίσως την προηγούμενη σεζόν είχα λίγο ένταση σχετικά με την ανανέωση, αλλά τώρα νοιώθω εντελώς χαλαρός και θέλω να μείνω.Η ομάδα δείχνει να με θέλει και αυτή,είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε μια λύση.Και αν δεν είμαι εδώ θα είμαι κάπου αλλού, αλλά είμαι χαρούμενος εδώ που είμαι και αυτό είναι το πιο σημαντικό"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου