Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Συμβόλαιο ο Hallam Hope

O Hallam Hope είναι άλλος ένας νεαρός που υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την ομάδα.Ο γεννημένος το 1994 στο Μάντσεστερ, νεαρός διεθνής επιθετικός με τις Εθνικές Αγγλίας U16,17,18,19.
Ο Hope με καταγωγή από το Τρίνινταντ υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο με την ομάδα μας Στις δηλώσεις του μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Alan Stubbs "Αυτός με βοήθησε πολύ," είπε. "Έχω μάθει περισσότερο τις τελευταίες δύο σεζόν από ότι είχα μάθει ως τώραίναι ένας καλός προπονητής και έχουμε όλοι μια καλή σχέση μαζί του στην ομάδα.Έχει κάνει πολλές προσωπικές προπονήσεις μαζί μου στον αγωνιστικό χώρο και στην αίθουσα βίντεο, όπου έχει εξετάσει τους τομείς του παιχνιδιού μου που θα μπορούσα να γίνω καλύτερος. Από όταν ήμουν νεότερος, έχω σίγουρα αρχίσει να βλέπω το παιχνίδι με διαφορετικούς τρόπους"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου